Stage Aruba - Reisverslagen van Rosalie Cloo - WaarBenJij.nu Stage Aruba - Reisverslagen van Rosalie Cloo - WaarBenJij.nu

Stage Aruba

Een nieuw avontuur. Vijf maanden stage lopen op het 'one happy island' Aruba. Als Toegepaste Psycholoog i.o. ga ik stage lopen bij het Wit Gele Kruis om daar aan een project mee te werken waarbij ik tienermoeders ga begeleiden op het eiland.

Recente Reisverslagen:

Rosalie

Jong en enthousiast! Ik geniet graag van de kleine dingen in het leven en mijn vrienden en familie om mij heen. Ik kan de reis-vibe niet weerstaan en kan ook niet wachten om mijn nieuwe avontuur te beginnen.

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28736

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 05 Juli 2015

Stage Aruba

06 Augustus 2011 - 14 Juni 2012

the USA

Landen bezocht: