Meet Me in Saint Louis - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Rosalie Cloo - WaarBenJij.nu Meet Me in Saint Louis - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Rosalie Cloo - WaarBenJij.nu

Meet Me in Saint Louis

Door: Rosalie Cloo

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

09 Mei 2012 | Verenigde Staten, Nashville

Het weekend van 27, 28, en 29 April was het dan zover! Het moment waar ik met ongeveer 20 andere studenten naar toe gewerkt heb; het toneelstuk "Meet Me in Saint Louis".
The Smith family is blazing with excitement over the wonderful world's fair that is about to open right there in St. Louis. Ross and Ester Smith are also in a state about the love life of their only brother Lon, whom they suspect is ditching his sweet hometown girl for a snob from the East.In the midst of the sister's humorous maneuvers to rule (or ruin) their brother's new romance, along with playing a few harmless games within their own relationships, Father finally breaks in with his announcement. He's been offered a promotion in New York! This will mean leaving their home in St. Louis and missing the Fair! At this, the Smith sisters Rose, Ester, Agnes and Tootie unite for action in order to keep St. Louis as their home.
Volgens mij hebben we er wel voor drie maand aan gewerkt. Drie maand vol met oefenen, lange avonden en heel veel zinnen onthouden. Maar het was het waard. Ik zelf speelde de rol van Katie "The foreign Maid" (ja, buitenlands! ze houden van mijn accent haha). Gelukkig waren veel van mijn goede vrienden ook in het toneelstuk en samen hebben we een geweldige tijd gehad, ik kan bijna niet geloven dat het alweer over is. We waren wel erg nerveus natuurlijk de avond van het eerste toneelstuk maar het was heel erg leuk. We mochten ons natuurlijk in kostuums proppen uit 1904 en daarom had ik een hele grote jurk, geloof mij, dat is echt een gedoe. Mijn kleine broertjes vonden het heel erg leuk en ik was blij dat ze konden komen om het te zien. Ook mijn "Oma" en mijn "Tante" waren aanwezig net zoals mijn mama om het hele gebeuren te aanschouwen.
Een week later hadden we de "Fine Arts Banquet" waarbij ik twee trofeeen gekregen heb, een voor mijn deelname in koor en mijn andere voor deelname in de dramaclub. Het was gezellig en zoals ik al eerder zei, ik kan niet geloven dat het al bijna over is! De tijd vliegt echt onzettend! Nog maar een paar weken! Spannend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

the USA

Een highschool year in Amerika!

Recente Reisverslagen:

13 November 2012

Take me home, home is wherever I belong with you

19 Juni 2012

Roadtrip!

02 Juni 2012

Verassing!

24 Mei 2012

Drukker dan ooit

09 Mei 2012

Prom!
Rosalie

Jong en enthousiast! Ik geniet graag van de kleine dingen in het leven en mijn vrienden en familie om mij heen. Ik kan de reis-vibe niet weerstaan en kan ook niet wachten om mijn nieuwe avontuur te beginnen.

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 28742

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 05 Juli 2015

Stage Aruba

06 Augustus 2011 - 14 Juni 2012

the USA

Landen bezocht: