Take me home, home is wherever I belong with you - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Rosalie Cloo - WaarBenJij.nu Take me home, home is wherever I belong with you - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Rosalie Cloo - WaarBenJij.nu

Take me home, home is wherever I belong with you

Door: Rosalie Cloo

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

13 November 2012 | Verenigde Staten, Nashville

Dit is de allerlaatste blog van dit reisverslag. Ondertussen ben ik nu bijna vijf maand thuis. De tijd vliegt! Ik denk nog vaak terug aan mijn reis en dan mis ik de goede tijden met mijn familie, vrienden en op school. Ik mis zelfs het Amerikaanse eten, wie had dat gedacht? Ik begin steeds meer gewend te raken aan Nederland. In het begin kon ik vaak niet geloven dat ik alweer thuis was. Dan werd ik wakker en dan vroeg ik mij af of het echt waar was, of slechts een droom. Nu mijn nieuwe studie begonnen is moet ik wel 'down to earth' zijn omdat ik daar mij wel volledig op moet richten. Ik heb een geweldige tijd achter de rug en een goede levensles. Ik zal dan ook nooit de backroads vergeten waar ik elke dag over heen reed. Ik denk terug aan deze tijd met een grote glimlach op mijn mond. Ik hoop dat op een dag ik weer terug zal gaan. En dan iedereen weer hoi kan zeggen en er van kan genieten dat ik weer terug in Amerika ben. Het was een geweldige tijd, en dat kan ik je nog wel miljoen keer vertellen.

Never let the fear of striking out keep you from playing the game - Cinderella

Liefs, Rosalie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

the USA

Een highschool year in Amerika!

Recente Reisverslagen:

13 November 2012

Take me home, home is wherever I belong with you

19 Juni 2012

Roadtrip!

02 Juni 2012

Verassing!

24 Mei 2012

Drukker dan ooit

09 Mei 2012

Prom!
Rosalie

Jong en enthousiast! Ik geniet graag van de kleine dingen in het leven en mijn vrienden en familie om mij heen. Ik kan de reis-vibe niet weerstaan en kan ook niet wachten om mijn nieuwe avontuur te beginnen.

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 2281
Totaal aantal bezoekers 28737

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 05 Juli 2015

Stage Aruba

06 Augustus 2011 - 14 Juni 2012

the USA

Landen bezocht: