Verassing! - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Rosalie Cloo - WaarBenJij.nu Verassing! - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Rosalie Cloo - WaarBenJij.nu

Verassing!

Door: Rosalie Cloo

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

02 Juni 2012 | Verenigde Staten, Nashville

De laatste weken waren ontzettend druk met van alles en nog wat, afscheid nemen, koffers inpakken, school afronden. Ik moet zeggen dat het een geweldige ervaring was, vol leuke momenten die absoluut mijn leven veranderd hebben. Ik zou het zo weer doen. Iniedergeval, twee dagen geleden was het dan zo ver, Mama, Alet en Yoran waren in Amerika. Ik kon niet wachten om ze weer te zien en ze voor te stellen aan mijn Amerikaanse family. Het was erg emotioneel maar wel super leuk! We hebben wat leuke dingen gezien in Nashville en ook wat typische Amerikaanse dingen gezien zoals de Wallmart, en het leuke was dat ze precies dezelfde reactie hadden die ik had.
Gister was het wel een beetje een moeilijke dag, dat omdat het mijn allerlaaste dag was met de family en ik nog steeds van verschillende mensen afscheid moest nemen. En toen ik 's avonds thuis kwam...

SUPRISE! riep mijn kleine broertje heel hard uit! En opeens waren al mijn vrienden en vriendinnen en family in de kamer. Ik was zo verrasd dat ze een feestje voor mijn afscheid hadden! Ik was natuurlijk helemaal over stuur en blij om iedereen te zien. Er waren twee hele mooie taarten, eentje met "Goodbye, we will miss you Rosie" en de andere met "Congratulations with your graduation!". Ik had nog de kans om met iedereen leuk te praten en het was echt een geweldige tijd. 's Avonds hebben mijn kleine broertjes nog met een paintball gun op mij geschoten (omdat ik zo lief en gestoord was om ze dat te beloven!!!) waarna ik natuurlijk nog even op mijn hostdad mocht schieten. Ik heb nu wel twee hele erge blauwe plekken, maar het was de moeite waard. Ook hebben mijn broertje, Alet en mama met een echt geweer geschoten, nee! niet op mij, maar op een paar blikjes. Best stoer om zo je familie te zien. Het was een geweldige avond en ik vond het zo leuk om iedereen te zien, ik ga ze dan ook heel erg missen.

Vannochtend zijn Mama, Alet, Yoran en ik vertrokken voor ons Amerika avontuur en nu zitten we in een hotel in Indianapolis. We hebben heerlijk gezwommen en zo gaan we bij een Texas Steak House eten, jammie!

Ik hou jullie op de hoogte! Nog twee weekjes,

Groetjes vanuit Amerika!

  • 03 Juni 2012 - 11:28

    Sharon:

    Kan niet wachten om je weer te zien lief zusje

  • 04 Juni 2012 - 19:11

    Jeannette:

    Heee Roooss,

    Dat klinkt allemaal heel leuuk, vooral dat afscheidsfeestje! eccht leuk man! maarja het zit er weer op je moet weer naar huis, ook wel weer leuk aan eén kant toch? Geniet er nog even van! En ik hoor wel weer van je als je thuis bent!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

the USA

Een highschool year in Amerika!

Recente Reisverslagen:

13 November 2012

Take me home, home is wherever I belong with you

19 Juni 2012

Roadtrip!

02 Juni 2012

Verassing!

24 Mei 2012

Drukker dan ooit

09 Mei 2012

Prom!
Rosalie

Jong en enthousiast! Ik geniet graag van de kleine dingen in het leven en mijn vrienden en familie om mij heen. Ik kan de reis-vibe niet weerstaan en kan ook niet wachten om mijn nieuwe avontuur te beginnen.

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 28732

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 05 Juli 2015

Stage Aruba

06 Augustus 2011 - 14 Juni 2012

the USA

Landen bezocht: