Christmas time! - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Rosalie Cloo - WaarBenJij.nu Christmas time! - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Rosalie Cloo - WaarBenJij.nu

Christmas time!

Door: Rosalie Cloo

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

30 December 2011 | Verenigde Staten, Nashville

"it's the most wonderfull time of the year"..

Een van de mooiste ervaringen die je hier kunt beleven is natuurlijk wel de echte Amerikaanse "Christmas". Ik wil iedereen bedanken die mij een kerstkaartje heeft gestuurd. Ik ben er heel erg blij mee en ze staan met volle trots op mijn nachtkastje!

Maar voor dat ik daar op in ga wil ik eerst even reageren op een reactie van José op mijn vorige blog:

Het was dit jaar een kerstmis zonder sneeuw, boven het vriespunt en met een heleboel zonlicht! Dat is wel even iets anders dan hoe je kerst in gedachten hebt.

Ik heb bij al veel familie leden kerst gevierd en gister was het de echte "Christmasmorning" met een hele boel cadeau's onder de kerstboom. De avond daarvoor hadden Cameron, Kolt en ik een letter geschreven voor "Santa Claus"
en we hadden buiten wat "Reindeer food" neer gelegd en een glas melk met chocolade chip koekjes voor de kerstman natuurlijk. Zodra mijn kleine broertjes de cadeau's zagen, wat er heel veel waren (zie foto), waren ze zo enthousiast dat ze niet konden wachten om de cadeau's open te maken. Van schoenen tot een "fourwheeler", ze waren ontzettend verwend. En ik mag ook niet klagen, ik heb een hele boel kleding gekregen en ook een paar schoenen! Ik was er zo blij mee.
Mijn hostpapa vondt de tulpen die ik hem gegeven heb voor kerst erg leuk (dankje mama voor het opsturen!).
Hij was er absoluut ook erg enthousiast over en gaat straks Amerika wat mooier maken met wat Nederlandse bloemetjes.

Ook hebben we met basketbal weer een tournament gehad, deze keer de "Mascoutah invitational tournament". We hebben veel overwinningen gehad en onze finale net verloren met 3 punten verschil. Maar het was een super leuk en goed tournament en we hebben toch maar even de tweede plek in de wacht gesleept. Tot nu toe waren we onverslaanbaar, maar dat maakt niet uit want als we zo door blijven gaan eindigen we misschien wel in "State" wat betekend dat als je "State Champion" wordt je de beste van heel Illinois bent! Best wel knap als je
je bedenkt dat Illinois groter is dan Duitsland!

Nieuwjaar komt elke dag dichter bij, maar het zal niet hetzelfde zijn als in Nederland. Hier steken ze namelijk geen vuurwerk af om 00.00 uur! Dat vindt ik wel erg jammer, want is dat niet de echte nieuwjaars spirit, "knallend het nieuwe jaar in gaan"! Maar goed, Ik ga vast ook een onzettende leuke tijd beleven en dan moeten we volgend jaar maar even wat extra pijlen de lucht in schieten.

Iniedergeval, een hele hoop dingen weer beleefd en elke keer weer een nieuwe ervaring.

Iedereen een fijne jaar wisseling toe gewenst en alle geluk in 2012!

Liefs Rosalie

  • 02 Januari 2012 - 11:12

    Jessica:

    Leuke cadeautjes zeg! vooral die laarzen zijn tof!
    haha

    Hoe is het verder daar in America?
    Mis je ons nog een beetje? Haha

    Je bent tof en ik kan niet wachten tot je weer terug bent in het Hoge noorden!
    haha

    xxxxxx
    <3 <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

the USA

Een highschool year in Amerika!

Recente Reisverslagen:

13 November 2012

Take me home, home is wherever I belong with you

19 Juni 2012

Roadtrip!

02 Juni 2012

Verassing!

24 Mei 2012

Drukker dan ooit

09 Mei 2012

Prom!
Rosalie

Jong en enthousiast! Ik geniet graag van de kleine dingen in het leven en mijn vrienden en familie om mij heen. Ik kan de reis-vibe niet weerstaan en kan ook niet wachten om mijn nieuwe avontuur te beginnen.

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 28741

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 05 Juli 2015

Stage Aruba

06 Augustus 2011 - 14 Juni 2012

the USA

Landen bezocht: