Monster Jam and Super Bowl - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Rosalie Cloo - WaarBenJij.nu Monster Jam and Super Bowl - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Rosalie Cloo - WaarBenJij.nu

Monster Jam and Super Bowl

Door: Rosalie Cloo

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

08 Februari 2012 | Verenigde Staten, Nashville

Afgelopen zaterdag zijn we naar Monster Jam geweest. Monster Jam is een groot Amerikaans event waarbij grote auto's of trucks met elkaar racen voor een prijs. En dan bedoel ik dat de auto's echt onzettend enorm super groot zijn. Natuurlijk is er ook een freestyle part voor de echte auto liefhebber waarbij de Monster trucks zichzelf proberen te verwoesten door de meest gestoorde stunts te doen. Iets waar natuurlijk elke man heen wil en vooral mijn kleine broertjes. Het was in Saint Louis, dus in Belleville moesten we met de trein naar de grote stad. Saint Louis is ongeveer net zo groot als Amsterdam. Best groot dus en is opzich niet zo heel erg ver weg van Nashville. Het was ontzettend druk in de trein. Eenmaal aangekomen op de plek van bestemming zagen we een gigantische "footballstadion". Dat stadion is van de "Rams". Het football team van Saint Louis. Binnen in het stadion was het nog veel groter. We hadden echt geweldige plekken en het was echt super om te zien. Het is ongelovelijk hoe de grote trucks tegen elkaar racen en over alles heen springen alsof het niets is. Genoeg trucks zijn die avond verwoest, ze gingen over de kop of begonnen te roken. En van de mooie uiterlijken van de trucks was al helemaal niks meer over. Wat een top avond! Mijn kleine broertjes vonden het geweldig. En ondanks dat het niet iets is dat ik normaal zou doen was het een leuke ervaring en laat zien dat ik toch wel een beetje gek op auto's ben. Ik kan dan ook niet wachten totdat ik weer terug ben zodat ik kan beginnen met zelf auto te rijden. Maar niet gerust, geen gestoorde Monster Trucks voor mij! Een avond die ik niet meer ga vergeten.
De volgende dag het was het dag van de Super Bowl. Een van de grootste events van Amerika waarbij de finale van de football games gespeeld wordt. Het is hier dan ook een "Big Deal". Er worden miljoenen Super Bowl feestjes gegeven en iedereen gaat er eens goed voor zitten. En ook als ze niet geinteresseerd zijn in voetbal vinden ze het super om er naar te kijken. Dit omdat ze een hele goede half-time show hebben. Dit jaar was Madonna de half-time show en ik vond het echt een geweldig optreden. Achter af bleek, waar wij ongeveer een uur over gepraat hebben in pop-music, dat ze mooi aan het playbacken was. Ook weer wat geleerd. Toch was het een mooie show. Ook laten ze allemaal nieuwe commercials zien tijdens de breaks dus dat is ook een goed moment om te blijven zitten tijdens de Super Bowl. Ook weer mee gemaakt. En ondanks dat ik niet zo'n grote fan ben van football omdat ik er niks van snap vond ik het wel heel erg leuk. Ik voel mij al echt een Amerikaantje met mijn Amerikaanse tradities en Amerikaanse dingen die ik doe. Het is hier echt super en ik ben blij dat ik nog 124 dagen van het mooie Amerika mag genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

the USA

Een highschool year in Amerika!

Recente Reisverslagen:

13 November 2012

Take me home, home is wherever I belong with you

19 Juni 2012

Roadtrip!

02 Juni 2012

Verassing!

24 Mei 2012

Drukker dan ooit

09 Mei 2012

Prom!
Rosalie

Jong en enthousiast! Ik geniet graag van de kleine dingen in het leven en mijn vrienden en familie om mij heen. Ik kan de reis-vibe niet weerstaan en kan ook niet wachten om mijn nieuwe avontuur te beginnen.

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 28744

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 05 Juli 2015

Stage Aruba

06 Augustus 2011 - 14 Juni 2012

the USA

Landen bezocht: